6/02/2009

egyéb hírek

- voltam még a múlt héten a kikában*, vettem egy raklapnyi képkeretet, azokat pénteken lepácoltam, szombaton kihelyeztem a műveket a polcokra és a falra. sajnos ismét kiderült, hogy a képfelszögelés nem egyemberes feladat, de elnézem magamnak a kisebb hibákat.
- befejeztem a sírhantot - vad szomorúság van bennem, egyáltalán nem bírom, mikor vége van egy sorozatnak. most még nézegetem a rengeteg bolti dvd-t egy kupacban (van vagy fél méter), nekem ilyenem ugyanis sose volt, és szerintem soha nem is lesz.
- rájöttem a nancy-szürcsöléses rejtélyre. jegeskávé és kanalas szívószál, ennyi a titok.
- idát végre leugatta és helyretette egy kuvasz, én ennek örülök. már nagyon úgy hitte szerintem, hogy körülötte forog az egész világ.
- megkezdődött a június - ez azt jelenti, hogy új fejezet indul az én és közvetlen környezetem életében, úgy hívják majd, hogy cigeretta-leszokási kálvária.
- megolajoztam a biciklit (már nem nyekereg a váltó), és elhelyeztem az utcán. most minden reggel heves szívdobogással ellenőrzöm, meg-e van még. és sokkal-sokkal könnyebben szánom el magam, mintha le kéne cipelnem a másodikról.
- megvolt az első idei lecsó**, egyúttal feltaláltam a világ legjobb kajáját: vajas pirítós sült paprikával.
na, ezek voltak kb.

*a lovasival egy időben, és pont úgy eszi a hot-dogot, mint én - ez is kiderült.
**lecsó nálam: hagyma, só, zöldpaprika, slussz.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger