3/17/2008

A Bourne-csapda

mellett volt még egy csodálatos elme is a hétvégén, nomeg:
- péntek délután medvehagyma-szedés a mecseken... annyi van, mint a szar (bödöcsösen, ugye) ez a bizonyos csodaszer, gyógyszer... s bár azt vártam, csapatokban lógnak az erdőben a cigányok jurdát keresve (beásul állítólag így mondják) - a természet első ajándékát/étkét kutatva, eggyel sem találkoztam ilyetén tevékenység folytatása miján, maradjunk ennyiben. aztán reggel lett belőle szalonnazsírban sült szlutyi - én úgy sejtem, az ősi recept máshogyan szólhatott, mint amit én megjegyeztem, mert szarrá égettük, édes fokhagymás ízt meg még véletlenül sem tapasztaltunk, de mindegy, majd még nekifutunk párszor.
- aztán este voltunk vacsorában kedves ismerős párnál - isteni volt a kaja és amúgy is minden.
- szombaton pedig nekiláttunk A Projektnek - leendő lakás renoválása, albérletből cuccok átcibálása, több felvonásban. jól vagyunk, mindkettőnknek fáj több mindene is, de azért örvendezünk rendesen, ha vmi egyszercsak fékész/kész állapotba kerül. közben sokat agyalok, mekkora szerencse, hogy nem kell kauciózni, előre fizetni meg ilyenek - mondjuk nem lenne miből, az biztos. így is rezeg a léc rendesen, pedig még csak hódereka van.
éééés, ma könyvellő, saját cégügyben. khm. négy hónapja szarok rá, most meg visszakaptam ezt a figyelmetlenséget egyetlen nézésben. szerintem apukám sem tud ilyet, pedig ő aztán tud nézni. csúnyán.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger