1/09/2012

évkezdés

nos, közeledik a 10-e, ez az én esetemben a hivatalos évkezdést is jelöli. (azaz idén is csak lézengtem meg nyaralgattam eddig, esetleg bőgtem)
próbálom felvenni a fonalat, és nyilvános helyen egészen meg tudom emberelni magam abból a szempontból, hogy ne lássa mindenki
- mennyire kurvára érdektelen vagyok
- mennyire kurvára motiválatlan vagyok
- mennyire kurvára nincs kedvem semmihez és senkihez.

mindezek ellenére svarcvald jó volt, kollegina beszámolója itten.
hazafelé beugrottunk bécsbe is barátkozni, sétáltunk a schönbrunn parkjában, ettünk tengeri herkentyűket meg ilyenek.
itthon munka volt - a hétvégén főképp házi. azt hittem, ha végzek vele, legalább majd én örülök, de semmi erre utaló jelet nem tudtam felfedezni magamban, mikor tennap este 10-kor befejeztem a mosást/hűtőtakarítást/szekrénypakolást. lehet, h sima téli depresszióm van, vagy valami.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger