11/14/2011

nehéz a szóértés,

legszívesebben elmenekülök. tettem ezt pénteken is - átautóztam a tündérkerteken, ercsikénél meleg bizonyosságban kortyolgattam teát rummal, aztán még vívódtam hajnali 6-ig. szombaton keltünk, kutyával a karunkon hosszú kirándulásra mentünk, zsebünkben pálinka, ridikülben melegszenyó és fotógép. kint az erdő szélén, meg a határban nem érezni mindebből (amiből nem akarok érezni semmit) semmit. ott csak a végtelenség van, ott csak a napfény van, és a kihűlni készülő tappancsaink. este még gyorsan megtanultam gyorsansütnifinomat, néztünk raklapnyi részt az anyátokból, és mélyalvás reggelig.
vasárnap húslevesfőzés, ofkorsz. itthon ölelés, kávé a hegytetőn és nemgondolás a munkanapokra-bajokra. így könnyű. vagyis ha szeretetben van az ember, úgy könnyebb mindenféle fájdalom.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger