9/25/2011

beszámolóféle 3.

... végül majdnem minden elkészült lipcsében, a virágok égtek a kanálison, mondjuk a lámpaolaj sokkal frankóbb meríteni, mint a parafin, csak mondom. (képek itt vannak, és angnál is lehet keresgélni a faszbukon)
az utolsó két nap hajrájában igyekeztem csöndben dolgot találni magamnak, és örültem, hogy végül az onkel is velünk tartott az estén, mely hatalmas vacsorába és citerálásba-éneklésbe fulladt. a tetőn még kerestem kicsit a holdat, hogy üzenhessek vele 1500 km-re, de képzeljétek, lipcsében nincs hold. egyszerűen nincs. vagy nekem nem mutatta meg magát. az is lehet.
hazajönni nagyon fárasztó volt, szétszakadni még nehezebb, sírva-nyögve vágytam/vágyok már egy kis egyedüllétre és nagy alvásra, de nem adja meg most ezt valamiért a jóisten. a fáradtságtól és az itthoni szomoroktól csak csöndesen sírdogálok - nincs más baj, remélem.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger