9/02/2011

abból is gondolom,

hogy jobb a helyzet most már, hogy hétfőn csináltam lecsót (aka sültpaprika). abból tudtam enni kedden is, szerdán isteni tepsis krumpli mellé tettem belőle, csütörtökön meg a fokhagymás-bazsalikomos-paradicsomos tésztához is jutott. nem aprózom el a helyzetet, amíg van, addig kitartóan és örömmel fogyasztom a cuccot.
mindenesetre tetszik nekem, hogy sokat voltunk a vikkendházban, és esténként gyertyafény mellett ment a vacsorálás, és volt idő majdnem mindenre... ennyit tesz, ha nem törődöm labordolgokkal. mert olyankor van élet a munkán kívül is, legalábbis így érzékelem.
csak a görcsök ne lennének reggel, azt még szeretném - de gondolom, a mai gyűlés sok nyitott kérdésre választ ad majd. ennek örömére a parkolóban el is sírtam magam reggel, a pasim nem is nagyon értette, miafaszt csinálok, de komolyan. én ennek is csak a féligtele részét látom, miszerint legalább nem_egész_nap stresszülök, csak a hajnali órákban. meg hogy nemsokára vége lesz ennek a szarnak is valahogyan.
meg hogy holnap HAZAMEGYÜNK a béke szigetére, a tónak a partjára, és az majd nagyon jó lesz. még akkor is, ha közben megvalósíthatósági tanulmányokon és cselekvési- és ütemterveken kell dolgozni.
hellókisszékely, holnap ilyenkor találkozunk!

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger