9/19/2011

beszámolóféle 1.

... szóval a szívességbankról is beszélgettünk, így a 12 éves ma 7.50-kor meg is jelent egy termosz necceskávéval, egy reklámszatyornyi bögrével, meg cukorra és friss tejjel, diszkréten zörögve kelteni. nem tudom még, mit vár cserébe, de izgalommal várom a megoldását - elég kreatív a csávó, bár az arcsimogatást ellébecolta, pedig az is benne volt a kívánalomban. mindenesetre ágybakávé, este filókamese, közte nagy alvás, és jobban is vagyok fizikailag egyébként. a doktorit gyorsan kivégeztem, tornázni akarok még (a többek anyagbeszerzésen), és csinálni néhány fotót a fürdőszobában. aztán majd megmutatom, az lesz az "én művem" lipcsében, mert amúgy mindenkinek lesz műve. szevasz, ezért is jöttünk. meg lesz közös mű is: bűnbakot úsztatunk folyón lefelé, mely elviszi a bűneinket messzire. talán égni is fognak a bűnvirágok, ez nagy vágyam már régóta (a folyón úszó égő valamik, csak én sosem bűnökként gondoltam rájuk. eddig.) de még csak alakulgatunk, péntekre kell készen lenni a dolgoknak. 
addig 10-en, 12-en élünk a varázslatosan szép bérelt házunkban a város nemannyiraközepén, de azért jó helyen, gondolkodunk meg keresünk, meg összerakjuk, meg kipróbáljuk - remélem, én is, bár kimondtottan a logikusnak és racionálisnak lettem kinevezve a csoportban egy ügy kapcsán, de mindegyis ez.
majd még mindenképp, képpel is.---

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger