12/20/2010

tények szintjén

meg sok apróság, nem egyebek - készülgetés a karácsonyra, apróbb ajándokok és főzetek, nagyobb pénzügyi manőverek, pályázatleadás, szaladgálás... közben szövögetek mindenféle terveket, persze csak esetlegesen, jobban nem tudom. alig van pár nap végiggondolni a januári restartokat, a hol lakom majd és mennyiértet, a miből fizetem majd a májusi penzumot, ha itt maradok pécsinek, maradok pécsinek különben, egyelőre az látszik. ami meg pont jó, mert mostanában eléggé szeretek pécsi lenni, eléggé szeretek úgy egyáltalában is, eléggé szeretem a munkahelyeimet, eléggé örülök, hogy lesz még egy, amit szerethetek - gondolom, most jó helyen vagyok épp és jó emberekkel, elég hálás vagyok ezért az érzetért a sorsnak, vagy univerzumnak vagy jóistennek - persze a vagyok helyett és-t is használhatok, alapvetően tökmindegy. majd még összegezgetek, a kalendáriumnénik az összegzésekre születtek. majdmajd, mondok.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger