2/09/2010

soroz1

gondoltam, rendszeresen összefoglalom magamnak a dolgokat, hogy év végén könnyebb legyen felépíteni a szégyenfalamat...

az évet a mad men-nel kezdtem. írtam már róla, emlékeim csupa jók, 3 évad, huss.
aztán jött a battlestar galactica (anyám, SOHA NEM HITTEM, hogy ILYEN címmel én rákattanhatok BÁRMIRE!), a negyedik évad végét taposom - kicsit belassultam, mióta annyira idegesít gaius baltar, hogy 2 epizódnál többet nem bír el az ingerküszöböm... eleinte aggódtam, hogy teljesen bennem van a hiba, hogy minden részen legalább 3x bőgni kezdek, de aztán olvastam ilyen rajongói cuccokat, és kiderült, h meglett férfiemberek is agyon tudják érzékenykedni a műsort. ekkor kicsit megnyugodtam. nagyon-nagyon-nagyon bejövős, talán a negyedik évad az, ami nekem kevésbé, de hát az ember körülményei változnak folyamatosan, nekem legalábbis mostanában eléggé, szóval ez nem érv.
lazításképp, szinkronnal szenvedem a hatodik évadot (az egészet szintén most daráltam le) a two and a half men-ből. igazából egyáltalán nem értem, mi köti le az embereket ennyi baszom sok részen át, mikor pontosan ugyanaz történik végig, mindig, újra meg újra. se sztori, se semmi fejlődés - max. a kiscsávó kamaszodása az újdonság, aki talán így még elviselhetetlenebb. gondolkodom, mire lehet jó ez, talán zoNbiaggyal, 12 óra szellemi munka után 1-2 rész szórakozni, de nemtom. én elalvásra használom főleg.
közben újranéztem a better off ted s01-et, aztán amíg találtam feliratot, a második évadot is - nem hazudik a cucc, odavagyok érte. szellemes, ironikus, kellemes stb.
újdonság a white collar is - az egyik legjobb újdonság az én szűk látókörömben - üdítő kis dolog, a spíler csávó pedig igen-igen csini. amúgy ilyen nyomozósos-kibices, nekem van egy kis castle - utánérzésem, de nem lényeges ez. tessék nézni, jó.
és akkor a végére hagyom a leszbiket, második évad-dara tart éppen, és nagyon kíváncsi vagyok, meddig lesz ez izgalmas - egyelőre bőven leköt. kisfiúknak bátran ajánlom - az elején sokkal több a szex, mint a dráma, későbben ez azért alakul. nagyon sok nagyon_nagyon jó nő van benne, örök hálám pelegrina kolleginának az ajánlása végett.
a heti izgalmak pedig a szokásosak: TBBT, HIMYM, DH.
ja. nem sokat alszom.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger