2/02/2010

hírek röviden

nos, ha igazán rendes alkoholista lennék, ma délben a doktor úr után azonnal beültem volna a jókerbe. olyan szépeket mondott nekem ugyanis, hogy magam is megbántam, de aztán bizonyítandó, hogy semmi igazsága nincsen, végül nem ültem be a jókerbe - mert volt nálam laptop, és igenis fejlődtem az elmúlt másfél évben, ha nem is sokat. nemszmájlizok, visszafogom magam.
szóval inkább elmentem az interjúba, és azt mondták, kellenék, és nagyon izgalmas a meló meg az emberek is, de kell mellé másik munka, ám ők azt is megengednék, mert izé. :nemszmájlizik, kihúzza magát:
és akkor még bementem inni egy forralt bort a tibikével, mert megígértem, és akkor meg felhívott valaki, aki meg lehet, hogy rendes állást ad, majd a héten meglátjuk. mindenesetre mostan nagyon izgatott vagyok, hogy lehet, nem kell kapálnom tulipánhagymát hideg szélben, hanem megint érdekes munkám lesz esetleg, és nem kell itthon hagyni a pajtásaimat, meg az idát, és mittomén. lesz annyi dógom, ha ezek összejönnek, hogy ne legyen időm egy perc se a szívfájdalmakra.
ha meg nem jönnek ezek össze, még mindig kapálhatok a szélben. gondolom.
(ez egy optimista poszt, szólok!)

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger