2/07/2010

jólvan,

elmondom, mi volt a kockában - mer' nekem van egy ilyen elméletem, miszerint aki olvas, az az ilyen faszom sztorijaim miatt olvasgat csak úgyis. egyszer meséltem is az ovisszerelemnek erről, hogy én tulajdonképpen azért balfaszkodom ennyit, hogy aztán megírhassam, a nép meg kacaghasson velem/rajtam.
mindegy, rohadt elszánt voltam, laptop, dosszié, toll, rakat jegyzet, teaivási terv - érted, ugye.
na.
a kocka jó hely, a kockában második nap tudta a pincér csaj, hogy pohár sör, és mindig lehet vki régi arccal találkozni vagy az egyetemről, vagy vmellik kocsmai stációból, vagy csak lehet hallgatni a játékgépek kurrogását, vagy a boldogsággyerehazát - egy szó meg száz, szeretem. mellesleg éjjelnappali és meleg is van.
na, pont úgy képzeltem, hogy ilyenkor a kutyase, ehhez képest azonnal összeszaladtam pár ismerőssel és belecsöppentem egy - gondolom előző napról visszamaradt - buliba. jól nyomták a srácok, még simán tolták a duplaunicumot, majd a poharakból a piramist, tényleg, lenyűgöző ez a sok energia. tulajdonképpen el is voltam a munkámmal, csak néha zavartak meg - ilyen értelmesebb fajta banda volt, 10-20 percekig is meg tudták jegyezni a nemet. végül akkor döntöttem úgy, hogy eljövök, lesz, ami lesz itthon, amikor a mikrofont a pofámba nyomta az egyik kisfiú, hogy énekeljem már vele a mennyországturisztot. mert akkor tényleg megijedtem.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger