4/26/2008

Szemtől szembe

néha magam is meglepődök azon, hogy a mergő micsoda türelemmel nézi végig azokat a filmeket, amiket ő már igen, én meg még nem (vagy igen, csak nem emlékszem semmire). nade:

ida: kutyusunk jól van, állítólag már fogyott is, ezt én nem tudom. és azt is mondta rá tegnap egy néni, hogy szép, bizony. viszont nem lehet egyedül hagyni, legalábbis egyelőre, mert nyüszít borzasztómód. szóval ida jól van, néha szaladni is hajlandó, és már kétszer felugrott rám, ami eszeveszett megerőltethető lehet, ha így jobban végiggondolom a méreteit. (kb. ilyen élmény lehet elsőre amúgy egy csecsemő is - főképp azzal foglalkozunk, hogy evett-e, pisilt-e, kakilt-e, aludt-e, meg e van egyáltalán.)

egyéb hírek: kaptam fizetésemelést, tehát júniusban már valamivel könnyebben leszünk. és a volt főnököm küldött ma egy borítékot egy szál pünkösdi rózsa kíséretében, tehát az apekból is faragtunk le valamicskét, juhéj! a rossz híreket meg nem mondom, mert ma azzal én nem foglalkozom. egyszerűen elfogadom, amit ma hozzámvágtak, és közben kicsit sajnálom a jóistent az elmúlt pár nap halálba-vegzálása miatt. folyton azt kérdeztem, hogy de miért???, ugyanis.
(most egy kicsit nem rinyálok, rendben, főnök?)

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger