4/24/2008

Ó, Ida!

szóval megjött az ida. kicsit elébb, mint vártuk, kicsit kövérkésebben, mint gondoltuk, de végülis hozzánk költözött a próbaidős kutyus. mivel ő is falusi közegből érkezett, egyelőre fogalma sincs a szobatisztaságról, és korára való tekintettel nekem erős kétségeim vannak azzal kapcsolatban, hogy bármikor is lesz ilyen jellegű fogalma, de ebbe most ne menjünk bele. mostanság annak is örülni kell ugyanis, ha legalább a seggét megemelni hajlandó, és mondjuk sétál velünk naponta pár alkalommal... tegnap erős 20 métert haladtunk kb. 20 perc alatt, szóval van hova fejlődni, úgy érzem. mindennek ellenére iszonyú kedves kis dög, így én máris szeretem. meg szerintem a mergő is, bár az, hogy "Kolbász Asszonynak" hívja, nem olyan kedves. (off: úgy sejtem, nem hízhatok egy dekát se, ha az ilyen jellegű szekálást meg akarom úszni elkövetkezendő éveimben. on.)
na, majd hozok képet is, addig meg csak drukkoljatok: 5-10 kilót kell csak leadnunk a versenysúlyig :S.

(amúgy meg mindig is ida akartam lenni, valszeg a régi magyar filmek iránti szerelemből adódóan - a '34-es alkotást kb. negyvenszer bámultam végig apai nagyanyámmal. a regényt szerencsére csak kétszer olvastam, egy idő után ugyanis felnőttem.)

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger