2/07/2011

átköltöztem

tegnap reggel*. hulla fáradt vagyok, de amúgy minden jó. gyönyörű a kertecske, ahová kilépek a szobámból; gyönyörű a fürdő és a konyha is - élhető, kedves, praktikus. végül találok majd mindennek helyet, aztán még ennél is jobb lesz...
este már főztünk is - van sütő! és van tepsi! - karalábés répás krumplis izét. reggel meg már ehettünk húst - én a böjt után rögvest tepertőkrémmel indítottam, nem aprózom el a helyzetet. most még mérgezett egérként rohangálok, hogy holnap hajnalban nyugodtan tudjunk elindulni berlinbe.
jön a fiú is, akivel mostanában alszom.
berlinárézunk is majd, meg kiállításmegnyitunk. meg kitudja, mi minden lesz még - tervezni és készülni sem tudtam, mert eddig csak a sok kötelesség volt. és megyünk lipcsébe is egy estét, és találkozunk majd drágáinkkal - el sem hiszem...
szóval vigyázzanak ránk az angyalok, s legyen jó utunk!

*rengeteg segítséggel ugyan, de pikkpakk.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger