7/07/2010

blogulni pedig kell,

mondták, úgyhogy szedem össze magam. hogy mik is vannak:
olyanok például, hogy kettő este is voltam otthon, és el sem hinnék a kedves olvasók, mi mindent lehet tenni egész otthon-töltött estéken... lehet rendet pakkerolni, két zsák szemetet levinni, megtalálni közben a 2 éve eltűnt szemüveget (azt lehet aztán hordani, és azóta fejet fájatni - lehet, h megjavult a szemem? vagy még tovább romlott?!), ágyneműt cserélni és aztán meztéláb csattogni a tisztaságban. és lehet finom veresbort inni egy pohárkával, attól veszett fejfájást kapni és munka helyett 10 egész órát aludni. hiányzik ez, ez a lényeg, figyelni fogok, hogy többet csináljam. komolyan, ne hitetlenkedj!
meg olyan is van mostanában, hogy nincs nagyon jókedv, sőt, inkább sok a szomor - és most nem csak a saját nyomoraim miatt van ez, hanem másokon is szomorkodok. tudom, nem az én dolgom a világ baját magamra aggatni, de azért lelkesen csinálom - ehhez értek egyedül, úgy tűnik, nagyon.
gondolkodom sokat a saját káoszomon is - úgy látom, társas kapcsolatot fenntartani (értem ezalatt a szerelmes dolgokat) én most nem vagyok képes. érezni is félek, érteni is félek és azonnal megfeszülök bármilyen számonkérés/kérés következtében. közel van a január, most érzem ezt igazán, és hiába történt azóta sok dologban sok minden, változott meg egészen az életem, belül azért még mindig az a picinyke, remegős és bizonytalan leányka vagyok, akinek akkor a konyhapadlóla' lökték le, tudod.
most kb. ennyi. hétvégére javulást diagnosztizálok kedv-tekintetben - majd meglátjuk!

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger