6/25/2010

varázslatos

este a varázskertben - ez volt tegnap. először p. csobbant egyet orfűn, mi addig néztük a vizet erccsel és voltunk nyugodtak meg boldogok. aztán jégkuckóztunk, és görcsöltem vadul testileg és lelkileg, ezért a tükezoo alatt már leküldtem 3 kicsi pájinkát, hátha, és végülis hátha. és elkészültek végre a padok, sok jó ember többféle társaságból kis helyen is szereti egymást, konstatáltam, míg ugribugriztunk vadul a zubolyra. és tulajdonképpen olyan volt ott lenni, mint amikor az angyali aptrik mellett ültem azon a kedveses születésnapon - most fasságot mondok majd, bocsesz, de nem tudom máshogyan megfogalmazni fáradtságos másnapból adódóan - hogy így áradt a szeretet. és tűzrakás is volt, akartam volna ugrani egy igazi szentivánéjit, aztán lebeszéltem magam - aki nem tudja, mit kívánjon és kivel, az menjen zöldezni és aztán bőgicséljen a sarokban otthon. he.
de majd ma. ma csülök lesz, azt meg szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger