6/21/2010

jáccunk olyant,

hogy csak a szépre emlékezem, hm?
pénteknek délutánján két kedves, ha nem a legkedvesebb feszült együtt velem a toronyban. nekem ez fontos, hogy szeressék meg ismerjék, ahol annyit vagyok, meg akikkel annyit vagyok - sajna inkább tényleg feszülés volt, mint bármi más - de legalább ezen is túl vagyunk.
szombaton volt kis munka, aztán móka a kedvenc hűtőtakarító-brigádommal - csak akkor realizáltuk, hogy FoO-n más emberek is lesznek, mikoron odaértünk. addig szentül hittük, hogy nekünk áll a világ. amúgy én még nem jártam ezen a feszten, csak egyszer nyaraltam a panoráma kempingben pár éve, és nagyon kedves kis helyszín, azt kell mondjam. budapest bár és paso és kvimbi és colorstar nagy pipa, végre rophattam erccsel egyet, és másokkal is, többet is. a hajnal már a kinóban ért - néha gyűlölöm, hogy ennyire makacs vagyok (...)
a vasárnap csendes: két kedves-kellemes koncert a varázskertben, kacsahúsleves-főzés (életem első húslevese, pszt!), kenyérsütés, nyugalom.
ezek mentek így, meg a felhők.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger