7/25/2011

két

dologban tévedtem nagyot, mikor fotóshoz kötöztem magam aktuálba' szerelmileg - hogy aztán mostantól lesznek képek, amin szép vagyok, illetve hogy lesznek képek, hogy illusztrálhassam amúgy eléggé unalmas blogomat. mindenesetre tévedtem ebben (is).
most sem lesz kép ozoráról meg a birkákról, pedig elkészítettem, istenbizony. a béke szigete jelenleg még ez a terület, ahova indulnék, amint az itteni kötelezettségek enyhülnek - mondjuk hét közepén. nekem az ott szülőhazám, máshogy dobog a szívem, akarok lenni most már ott sokat. néha azt is elképzelem, hogy hosszabbtávon ottélősen is. mert ahol máshogy dobog a szív (ld. még berlin), oda kell menni, nem? 
és még a művészetek völgyében is voltunk - gyakorlatilag autóztunk két napot esőben, az volt a hétvége - filmvetítés céljából, ami majdnem elmaradt, de a pasim csak elérte valahogy, hogy szűk keretek közt (mondjuk ötösben) megtekinthessük az alkotást. szóval nem mentünk hiába szélben-fagyban, azért az is valami. de fáradt vagyok. és energiám sincs semmi.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger