1/17/2009

köszönöm

kérdésed, sokkal jobban vagyok, pedig a mai gyógyszert, izé pálinkát, még be sem vettem. a kishelyiséggel főleg pakolászás-takarítás-víznyitászárás és kisebb folyóügyek mijján találkoztam csak szembe, szevasz antibiotikum.
kiválóat ebédeltem elsővel, másodikkal, csúszkáltunk a gyerkőcökkel egy fél órácskát, ki is pirultam rendesen és nevettem is hangosan.
itthon rendezgéltem, mostam.
először akkor durrant el az agyam, mikor bécsy tamás és bókay tanárúr könyvei a földre zuhantak, ugyanis ők vigyázzák bele a csövet a mosogatóba, mikor projekt van. felugorván elütöttem idát, akit fontosabb volt megvigasztalni, mint a csövet biztonságba helyezni, így konyha elárasztva/1.
aztán összeszólalkoztam a mergővel, mi a rossebnek, ki tudja. én vagyok a hülye.
aztán szétszereltem a mosásberendezést, és bár csap elzárva, zubog a víz, mint az istennyila. elzárni lehetetlen, csak a főcsapot. lerogytam a tócsa közepibe (elárasztás/2) és bőgni kezdtem. persze megint hiányzik a kurva 10-es kulcs, venni kell. javaslom magamnak a rét utcát hétfőtől, holnap össze is pakullom a kórházi felszerelést - kórházas bugyik, törcsik, pizsik bőröndbe, aztán szedáljanak le engem a faszba. (...)
aztán megszereltem.
már csak szipogok.
nyitottam egy sört, és mingyá beveszem a gyógyszeromat is. szép esténk lesz.


Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger