12/22/2008

nálunk

ma volt a karácsony, tökéletesbe. de nem is ezt részletezem... kísérem le kedves barátomat, röhögcsélve, nagy örömmel, mikoron szemben az autómon a következő fogad (közösképviselős, 73 éves ujjakkal írt szövegben), figyeldoda:
"Tisztelettel kérjük, Szíveskedjék betartani a törvényeket, ne parkoljon gépkocsival tiltott helyen, hisz bőven van hely másutt. Köszönjük, hogy megérti és együtt működik velünk. Környezetvédők, Városvédők."
1.) Már hol a kurvaanyámba van másutt hely, mikor 10 db parkolóhely van aszongya 32 darab lakásra(!), és ez csak az én oldalam, mert a másikon ugyanennyi?!
2.) Hol sértek én törvényt, ha felállok a padkára, viszont a járdát még 60 cm-re SEM közelítem meg?! (Nyilván sértek, jöjjön a közterületfelügyelő ki, rakjon piros cetlit rám.)
3.) A mögöttem PONTOSAN ugyanígy parkoló négy(!) autó is kapott cetlit? Mert ahogy én végignéztem, egyiken sem volt...
4.) Akkor most az a probléma, hogy minden nap más emberrel/emberekkel jövök haza, hallgatok zenét/éjjel egykor megyek le a kutyával (hullacsönben)/fiatal vagyok/szőke vagyok/jó a kedvem, vagy mi az istennyila?!
Tényleg nem értem.
(...)

... én becsukom a fülem a panaszáradatkor, tévét 3 éve be sem kapcsolok, nem érdekel a politika, úgy élek, bazmeg, ahogy az úttörők, ahol tudok, segítek, és engem baszogatnak? sose nem jut eszembe, hogy máshol éljek, mikor itt szép a világ, és jól (is) lehet élni, és ezek a határok, és tudok azok közt lavírozni úgy, hogy ne köpjem magam szembe - de ne szivasson már egy unatkozó, savanyú, életúnt, ...., mindegy. alszom inkább.

a faszom működik együtt veled, az.


Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger