11/17/2008

gyors_beszámoló

az utóbbi napokról:
- ida volt kutyakozmetikában. mergő szerint kurvaronda lett, többen megszólták a környéken, hogy milyen dagadt, de szerintem meg igenis szép, és illatos, és ápolt, és neki is sokkal jobb így a kedve, én így érzem. ki lettem oktatva, miként, hogyan kell fésülgetni, miután a legrohadtabb kutyatartónak lettem "kinevezve" - ami persze nem igaz, de kaptam eleget, hogyan lehet így elhanyagolni az ebet. szóval most koncertálás van, meg háromhavonta jelenés - én meg úgyse voltam már vagy 4 éve kozmetikusnál, eztán is kibírom majd. mindent az ebért! amúgy meg szokom az egyedülálló asszonyka szerepet - a munkahelyemen kezdeményeztem a családbarát viszonyok kialakítását, ezt főképp rugalmas munkaidőben gondolom én, aztán később bevezetjük az óvodát is meg a biciklitárolót is, szerintem.
- anyukám hirtelen összecsuklott, mint a bicska, azóta nem bír lábra állni, így hétvégén hazamentem rendet pakolni és csillapítani a kedélyeket. főztem, mostam, takarítottam, tulipánthagymát dugdoztam, vasaltam és még süteményt is sütöttem, eléggé meg vagyok borulva, úgy érzem. kicsit helyreraktam a dühös apát, megölelgettem az elveszett anyukát, megszeretgettem a beteg nagymamát, és jól beparáztam, hogy pár év múlva mi lesz, ha ezek az alkalmak egyre csak besűrűsödnek. amikor nekik lesz majd szükségük rám.
- közben voltam waldorf-oviban 6 gyerekkel 2-3 órácskát, na, az eléggé leakasztott. megvan a véleményem a nagy alternatív nevelésről, azt mondhatom. amúgy a végére egész belejöttem, de vértizzadtam addig.
- nekiláttunk a színésznővel a kamionos könyvének. nókomment. 6-8 hasonlóan borzalmas este még minimum vár rám, mire begépeljük a spirálfüzetnyi megtapasztalást Jézussal. azt hiszem, én vagyok a legbénább ember a földön, aki ilyen faszságokba kavarodik állandóan.
most itt tartunk. örülök a hétfőnek.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger