6/18/2008

vigyázat, önterápiába fogtam!

megszületett a lista. hogy a dolgok könnyebb végével kezdjem, rögvest munka után elszaladtam a vadiúj papucsommal a szerelőhöz – csütörtökre kész lesz. bejelentkeztem a fodrászhoz, kedden mehetek. aztán találkoztam egy barátunkkal, aki bütykölt valamit az autón. jobb nem lett, de egyeztettem a régi szerelővel – kedden oda is mehetek. este vártam kicsit. mielőtt ideges lehettem volna, megittam gyorsan 2 sört. a beszélgetés befulladt, ezért – mielőtt őrült vedelésbe és bőgésbe fogtam volna, elhagytam a lakást. baráti körben meccset néztem, vacsoráltam, aludtam is kicsit. ma reggel bejelentkeztem az orvoshoz, 9-én reggel hétre mehetek oda is.

jólvan, kezdetnek nem rossz.

akkor most rendet teszek az asztalomon.



Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger