6/30/2008

csodálatos

dolog ez az emberi természet, én mondom. szombaton sikerült olyan fejfájást produkálnom, hogy az egész gerincem belezsibbadt. aztán útban a benzinkút felé sűrű kettőslátások közepette nekivágódtam egy panelnek... szerencsére úgy bevágtam a fejem, hogy azonnal magamhoz tértem. váú. szerintem szimpátiafájásolok a keresztanyámmal, kinek kivették a fél tumorát pénteken az agyából, vagy nem tudom. én még ezt is kinézem magamból.

érdekes egyébként, hogy 2-3 évente azért bezárul egy kör a fejemben, és szépen kimondom azon megállapításokat, amiktől sikerült időközben elkóricálnom. hogy a sors ujja, meg ilyenek. isten nem ver bottal. láttam én már karón varjút. meg mindenki azt, amit megérdemel, meg amit elbír. meg ha becsukódik az ablak, nyílik egy ajtó. befejeztem, jóvanna :)



Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger