6/26/2008

fulladoztam épp a nyári melegben, mikor a néni fejébe húzott fekete esernyővel elslisszant előttem. köszöntünk egymásnak kedvesen, aztán én bolt, ő hazafele (abban lakik, ahol én dolgoz). pár perccel később kettejüket láttam a feketeség alatt, gondoltam, tán titokban csókolózik a néni (akit egyszer kimentettünk a füstből, majdnem felgyújtotta a házat) meg a bácsi (aki aztán feljött megköszönni, h megmentettük a felesége életét, és azóta is kezitcsókolom-kisztihandozik, mikor csak meglát.) aztán a néni idegesen elindult, nyugtatgatva a férjét, hogy az menjen csak haza, mert mindjárt jönnek a gyerekek. a bácsi meg utánaszólt gyengéden: ne aggódjon, drága ilike, minden rendben lesz. a feleségét magázta, érted, aki a konzumban elhagyta amúgy a retiküljét. szééép...

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger