2/26/2014

anta vagyok,

munkamániás, szervusztok. 
épp mániás szakaszban - az összes projektom ellenőrzés vagy kifizkérelem vagy zárási fázisban van, emellett 3 nagy teleprehabost írunk-tervezünk; szövetkezetet alakítunk, tréningezek katalizátorként, meg a kisfaszom. konkrétan kilóg már a belem, de tartom magam ügyesen, mert a fejemben már körvonalazódik egy egészségesebb, koncentráltabb leosztás - és egyelőre mindenki, akivel a terveimet (és majd a kapacitásomat) megosztom, pozitív és támogató, és ez nagyon nagy segítség.

tavaly januárban - egészen más élethelyzetben - kitaláltam ezt az őrült tempót, de akkor is úgy voltam vele, hogy max. 1,5 év, amit ilyen körülmények között kibírok, és bizony az utolsó órákban már nagyon érzem, hogy ez tényleg a maximum. szóval most sokat gondolok arra, amikor már (mondjuk októbertől) hivatalosan csak egy munkahelyem lesz (azaz 2-3 szerződést/feladatot össze tudok olvasztani!), ozorát (2013-as nagyfilm itt) szeretném megtartani emellett (ha ők is szeretnének engem) és még önkéntes munkát akarok végezni a szövetkezetben, mást már semmit. tudom, h most vagyok fiatal, és most kéne pénzt keresnem dögivel, amikor van rá lehetőségem, de egyszerűen fizikailag és agyilag sem lehet ezt bírni hosszútávon, én legalábbis nem akarom kipróbálni, meddig lehet elmenni a hüjeségben. szóval fékezek egy kicsit, és próbálok időt hagyni magamnak/magunknak is. majd októbertől. szmájli.

na, még egy videócska a hétre a telepi szekcióból, hajdú d. andris munkája, szeretem. meg mondom, hogy közben a bandázást is nyomom rendesen, vissza kell térnem valahogy a közösségi életbe (ami alatt most nem a telepi közeget értem és munkát). slam-est, ltj bukem-buli, budapesten gólyázás-barátkozás - most ezek voltak a programok, hétvégén meg kolbásztöltő versenyt tolunk a szállítókkal, és házakat is akarok nézni, ha szép lesz az idő.

aztán jövő héten költözöm 1. fázis...


Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger