4/18/2011

magyarázván

az előbbi posztot - főképp exekről szólt, nem másról, akik szerdán csőstül döngtek bele az arcomba, bár nem hívta őket oda senki. úgy tűnik mindenesetre, hogy az nem elég, ha énbennem rendben vannak a dolgok, ha én elengedek, vagy ha én tiszteletben tartok - kapcsolatokban kell a másik békéje is, a másiknak a tisztelete is, és nem kevésbé kell az ő elengedése is.
ezzel együtt is viszonylagos rend van, talán kicsit hagyom majd, hogy bennem is kitavaszodjon. talán abba tudom hagyni a fosást. talán tudok őszintén örülni a jómnak.
amúgy meg voltam ilyen buliban, ahol csomó ismeretlen volt, de végül nem lett rossz. nem éreztem, kinek kéne megfelelnem és hogyan is, így számos parával kevesebbem volt, szerencsére.
aztán meg rendeztünk át és ganyéztunk ki lakást éjjelbe húzódóan, meg drámáztam is, és kertrendezés is volt. talán a lokalizációim nem pontosak. talán tényleg nincs is itt semmi baj, csak nem merem én ezt elhinni. talán még mindig több a talán, mint kéne.
gondolok most livikémre, aki szerint nincs talán és nincs megpróbálom - csak tevés van, meg nem tevés van. ebből a kettőből meg simán tudom választani a cselekvést. (talán.)

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger