11/14/2009

csinálj olyat, hogy

ha nem mész el deladap koncertre, akkor legalább egyél bundáskenyeret és másnap reggel szomorúan állj a kis mikrobuszuk mellett a hatoson a pirosnál. nem, ne csinálj olyat - balogh kálmánt múlt pénteken hagytam ki, ezt meg tegnap, és pont tele van ezzel a tököm, többet ilyet nem csinálok, megígérem magamnak. de olyan bundikenyeret meg, hogy a tojásba reszelek kis füstölt sajtott meg fokhagymát, löttyintek bele tejet, csiliporral, borssal meg sóval megszórom, olyat fogok, szerintem pont holnap reggel. hidegen is, melegen is kurva jó, csak a tetejére olvasztását a plusszsajtnak még melegen köll megcsinálni.

(és a hiperhondogot meg úgy csináltam, hogy a roppanósvirslibe tömködtem szinténfüstisajtot, betekertem baconbe, sütőbe zutty a lidlis kifejezettenerrekitalált kiflivel együtt, közben pirult a lisztes hagyma az olajban - a szlutyik mellé a szokásosak voltak, de jót ettünk belőle így is. és igen, tegnap néztük meg ezt, ha nem muszáj, akkor ti ne tegyétek. max meryl streep-ért érdemes, ha érdemes. szerintem itt abba is fejezem a gasztroblogos vonalat, nem megy ez nekem.)

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger