8/19/2009

igazán szép és izgalmas

dolgok voltak tegnap, például
- vettem egy ilyen nős cipőt, amit utoljára '98-ban csináltam, de vicces volt benne csattogni este a városban.
- egy nevét elhallgatni kívánó személy lakásán lekvár-pálinkát kóstoltam, és végignéztem-hallgattam a zúgpálinkafőzésről mindent, ami 1-2 órába beleférhet. zsong a fejem a sok felesleges infótól, de kérdezzetek csak bátran, penge vagyok. csodálatos dolog a pálinkafőzés, én mondom. leegyeztettünk egy hosszú, téli, havas estét, amikor mindent ki lehet figyelni és meg lehet majd kóstolgatni a kifolyó, hatvanvalahányszázalékos szlutyit.
- ercsivel voltunk koktélozásban - diszkrétek voltunk, és nőiesek italozás szempontjából ( zellert meg nem raktak a bloody mary-mbe, hogy rohadnának meg!), bár a csacsogás hajnalig zajlott, és most álmos vagyok meg szomorkás evégett meg más végett.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger