8/25/2008

mostan,

hogy már a maradék humorérzékemet is elvitte a szisza, minden nappal csak nehezebb rávennem magamat a (s)írásra. (...)
tábor megvolt, jó volt, a meggymártás leginkább, meg a kölykök. termett pár elméletem ismerőseimmel s magammal kapcsolatban, majd ha ráérek, kifejtem. tanultam megint, az a lényeg, meg az, hogy volt kitől! (még túlzottan sok bennem a mindeféle érzelem az üggyel kapcsolatban.)
aztán meg álmonhalás helyett miniszünidőre utaztam a kis családomért - az Idának fogalma sem volt, ki a fasz vagyok, ez pöttyet rosszul esett. véletlenül belém is harapott, de nem haragszom rá - olyan macerálás mellett, amiben ennek az asszonynak része volt, bármi megbocsátható.
hm.
nem gondolkodni, nem elvárni, csak menni, mint a gép, előre-előre. most ez a feladat, aztán majd meglátjuk.

(csak közben vigyázzunk, nehogy a szemünk rajtamaradjon egy sörösüvegen, mert a végén még kinevet bennünket a jóképű gazdája. zavaromban csak visszaköszöntem, azt mégse mondhatom dél alatt, egy szimpla hétfőn a belvárosban, hogy rákivántam a sörödre, ne haragudj má'.)

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger