2/25/2008

két dologra

szeretnék emlékezni a múlt hétből...
az egyik, mikor a bociszemű, szomor kedvesemet nfg-be csaptam és sétálni rángattam a malomvölgybe, mert az valami csoda volt, ahogy percről percre fogyott belőle a
durc és a semmi és helyébe telepedett lassacskán a kedvesség meg gyermeki öröm...
a másik meg ahogy körömvágás közben 3 perc alatt megbeszéltük a jövőnket az este, amin egyébként vérrel-verejtékkel nyühögünk immáron 5-6 hónapja. (ha ez tényleg ilyen egyszerű és tartható és komolyan gondolt, akkor menjünk a picsába mindketten az elmúlt időszak baszakodásaiért, de ünnepélyes keretek között) meg az azt követő szorításra is emlékezni akarok persze, de ezek így összekapcsolódnak az én fejemben... csak úgy, mint az éjszaka félálma, amikor a kedves nyöszörgése egy kézszorításra meg egy "itt vagyok édes"-re egyszerűen megszűnik...
na. az egyebek meg monnyanak le. én kész vagyok újraindulni - és nem csökkentett üzemmódban!

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger