2/20/2008

ha láttak

már balfasz embert, felejtsék el. nézzenek meg engem inkább.
két napja annyira felidegesítettem magam, hogy a házban majdnem rendőrt hívtak ránk a hisztériás éjszakában. aztán kirúgott a pasim. aztán átmásztam egy zsírüres panellakásba a halál faszába, ami annyira üres, hogy egy befőttesüveg teteje sincs benne hamutartós-használat céljából.
... és akkor ma elmentem moziba, és vártam negyed órát a sötétben, és szürcsöltem a kólát és percenként néztem, hívott-e (de nem), és akkor reklámok meg előzetesek meg miegymás, és elkezdték leadni végre a filmet. amire én nem vettem jegyet egyáltalán, mert másikra vettem. mivel nem szólt senki, úgy sejtem, én tévesztettem el a termet. még jó, hogy nem az i am legend-re tévedtem be, mer' azt már láttam, ugye, hanem a szerelem a kolera idején-re, amit amúgy meg akartam nézni, de pedig kár volt az akarat. az egyik kedvenc regényem, a film meg egyszerűen szar. csak egyszer bőgtem el magam, mikor a két - amúgy visszataszító - főszereplőcske dugni kezdett a végén, hetvenvalahányévesen.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger