5/16/2012

a szerelőket

én tulajdonképpen tökre szeretem, mert elvisznek mindig ugyan egy csomó pézt, de amit hagynak maguk mögött, az mindig több hétig napi szinten örömet okoz. például, hogy nem rohad szét minden kaja a hűtőben 3 nap alatt, és nem kell minden héten ganyézni meg ecetezni, az szerintem nagyon frankó. a csávó pedig kedves volt, és mindent szépen megmutatott, legközelebb hogy csináljam végig egyedül. de a legközelebbre nem gondolok, mert most jó a berendezés...
a gázossal is jó lett a bizalmi kapcsolat - ugyan szerelgetett mindenfélét, de meleg víz továbbra sincs, szóval majd vizes szakembert is kell keresni (a gázos adott is vicces tippet személyére, jövő héten felhílom). a sütő eddig is jó volt, kár volt 3 hónapig hisztériázni meg a szomszédba járni sütni, de a jobb félni mint megijedni-elv alapján tettem így, az meg egy régi magyar mondás, nem?
emellett nekiálltunk a költözés-témának: kapualjakat gányolunk, bútorokat hurcibálunk fel s le. péntek éjjel összecsomagolom a saját holmim (jobban mondva kidobom a felét, a másik felét összedobozolom), szombaton átszállítjuk oda, ahol eddig is laktam, csak nem voltak ott a cuccaim, és ezzel vége a papkertes pályafutásomnak, a nyári laknak és az önálló életnek, ilyen értelemben.
amúgy továbbra is szorongok sokat, a magányomba nem engedek be senkit, nem mondom, hogy könnyű velem. fekély is van, most magánrendelést kajtatok, addig szedem a gyógyszert, legalább nem éjjel-nappal fáj a gyomrom.
apám közben 60 éves lett, sütöttem tortákat, énekeltem magyarnótát bőgve, sajnos mindez kevés volt a boldogsághoz, mert a hajam meg túl rövid lett, és különben is 12 perccel később keltem fel, mint megbeszéltük. ezért most haragot tartunk. nálunk ilyen a család...


Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger