5/07/2012

konkrétizálva a hablatyot

a könnyebb érthetőség végett írok ismét, hogy az olvasóra is gondoljak, ne csak mindig magamra. hogy végül voltunk butapesten, de ami miatt mentem, azt persze nem intéztem be, mert szomorú volt az állapotom, meg vagy 3 napot késtem is ahhoz képest, ami ki volt gondolva eredetileg. ezért aztán sokat barátkoztunk inkább, meg gyalogoltunk is rengeteget, kicsit izomlázam is van, de ez meg biztos a kamion-megérzésem, mert az ötéves évforduló is most van, halleluja. ha lesz kis időm, jön a nosztalgia és az újraolvasás, előtte azonban igyekszem hasznosan eltölteni az időt (azaz haladni régi elmaradásokkal, amíg a pasim berlinezik, a szemét.)
ennek fényében hüje orvosokhoz jelentkeztem be, gáz- és hűtőszerelőkkel egyeztettem időpontot, sarushoz is megyek, trallala. jelentős életminőség-javulást várok egyébként attól, hogy ezekkel az emberekkel összetalálkozom végül, és segítenek megoldani régóta aktuális problémáimat (hasfájások, gyomorfekély?, lábizzadás, nemtok sütni, nemtok fürödni stb.), erre áldozom most a kétszázas keretet, családilag leegyeztetve persze.
a hűtőssel kezdek reggel, csak hogy tudjátok...

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger