4/16/2012

a szívecskés este - péntek, 13.

p.-vel voltak olyan terveink, hogy bringára szállunk, és megnézzük a pp helyeket szépen és sorban. esetleg közben megiszunk néhány ezt-azt, tán a tavalyelőtti őrületek emlékére, tán csak azért, mert hiányzik ez nekünk meg hiányzunk egymásnak... és azt kell mondjam, a mérlegek legalább jól terveznek (ha eljutnak a tervezésig) - vagy 8 helyszínt bejártunk, közben macisöröztünk és néha meg is áztunk; ettünk szülinapi tortát, sétáltunk síneken, nézegettünk a belváros közepén igazi rókát, toltunk bringát a hatos út felett, ahol lehetett, ott tekertünk mást is; mindeközben rájöttem, hogyan kéne a hajamat levágni - ehhez egy dj fejét kellett összefogdosnom, mondjuk ő meg az enyimet fogdosta össze, szóval nem érzem magam szemtelennek, vagy ilyenek.
szeretem-este volt, isteni jó néha belemenni abba az éjszakába, amiben rég mindennap, hisz a sok kedves ismerős mind csak örül meg ölelget meg szeretget, és én is viszont, de érted te ezt.
mindemellett ügyesen nem is rúgtam be, így ma egész nyugodtan tudtam dolgozni egész nap, és ez a helyzet hajnalig nem is fog nagyon változni, mert ilyen ez a kurva felnőttkor. (ezt még szombaton írtam, csak béna vagyok)

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger