7/31/2008

Fucking Amal

arra ébredtem, hogy valaki mászkál a lakásban. fűztem a mergőt, moccanjon, de nem vette az adást. egy ideig vívódtam, mi legyen - tán a kutya az, tán csak a felső szomszéd - de aztán összevarkartam a bátorságomat, és kimásztam a végesetelen folyosóra. egy faszi ment ki épp az ajtón, a másik meg jött helyette. mint kiderült, csak a pisilni akarnak nálunk. snitt. kísérem őket immár egy pincelakásban. akkora terek egy-egy szobában, mint a lakásunk maga, és mindig új és újabb nyílik, és mindig furcsább szögben, miközben árad a fény, pedig egy pincében vagyunk tudvalevőleg. a végén rátalálunk a ribancabbik főszereplőre (elin az esti filmből), és megnyugszunk. a pisilős bácsi az ő apukája, feladatom pedig a kislánnyal csacsogni a leszbikusságról. aham.

(akkormárinkább johntravolta lett volna, bazmeg, a get shortyból. azt is néztem tennap...)


Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger