7/31/2008

aggódás van

szóval úgy emlékszem, a tegnap esti 3 órás faszakodás után abban maradtunk anyuval, h reggel tájékoztat a mamika állapotát illetően (mivel annyira rosszul lett, hogy el kellett vinnünk magunkhoz.) egész idáig cseszett csörögni, én hiába hívtam több fajta vonalon is - neki állítólag nem jelezte a telefonja, hogy én akaraok valamit. most egy kicsit érzem, milyen az, mikor elfelejtem felhívni anyut, pedig megígértem. de nem is ez a lényeg. a mi orvoskánk azonnali kórházba utalást javasolt, szívelégtelenségről, vészes vérszegénységről, rossz ekg vagy mirossebről és vizesesdésről gagyarászva... mennyire érdekes ez már, hogy három hétig a másik intézményben ezt nem sikerült kideríteniük?! mer' basztak vért venni, megy ilyenek?!
mostmár én is azt mondom, zárják be ezt a vidéki kócerájt a picsába. még meghal ott valaki, mert a kaja biztosításán kívül nem sokat tesznek a kedves betegek életéért, úgy tűnik. vagy lehet, h azt hiszik, ez csak egy öregek otthona, vagy mi?! aztakurva.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger