9/04/2013

szeretem a szeptembert,

meg azt őszt mindig is szerettem. igazából örülök, hogy végre megkezdődött - az ilyeneknek, mint én, a napi rutinok meg a rendszerek sokat segítenek a túlélésben.

mostanában amúgy is azt csinálom inkább a fürdőkádban bőgés helyett reggelente, hogy azokra a dolgokra gondolok, ami miatt hálás lehetek, és ez kurva jó, csinálja Ön is.

ezt akkor kezdtem egyébként, mikor eladtuk a birtokot, és hálásan gondoltam a ún. első férjemre, hogy mi milyen kulturáltan és szeretetben bírjuk intézni a dolgainkat - mondjuk ez 9 év után nem nagy csoda, de azért hálás lehetek érte, asszem. és akkor ezzel most már eljutottunk oda, hogy sikerült minden közös ügyünket felszámolni. nincs már cég, nincs már ház - iszonyú felszabadító érzés! még a kipakolás van vissza, közmű-átíratások, de azt már féllábon is kibírjuk. nem kapkodtunk, az igaz, de azt hiszem, mindet akkor és úgy csináltunk, ahogy kellett.

meg még az is történt, hogy lett némi eredménye annak a félőrült ámokfutásnak, amit november óta folytatok. egyrészt eljutottam oda, hogy jelenleg nincs adósságom, ami nemtomhányév nemtommennyigörcse után kurvajó érzés. másrészt szakmailag is elég sokat fejlődtem, néha már az is előfordul, hogy büszke vagyok arra, amit csinálok és ahogy csinálom. harmadrészt persze lett negatív hozadéka is a dolognak, például megint 5 hete fosok, rengeteget fogytam, és alig van jártányi erőm, de majd ezen még dolgozom.

szóval szeptember. mostantól napi háromszor kell enni, sokat kell inni és hetente kétszer tornázni. kezdjük ezzel.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger