4/02/2013

nagypénteken még

megírtunk/beadtunk két pályázatot, leértékeltük a mieinket, este lektoráltam az érettségi-feladatokat, aztán már éjjel fél 12-kor otthon is voltam, hogy másnap
felrakjam a sonkát főni, eltöressem a mécsesem újra a problémákról-nem-kommunikálunk kapcsolatunkban, és elszaladjak a piacra annyi pénzt költeni virágra, amennyi másnak félévnyi sonka-apanázsa kb.
aztán a telepen észrevettem, hogy rajtam kívül mindenkit csak a húsvétolás érdekel - a nagytakarítás, meg a kalácsdagasztás, meg az unokák, úgyhogy hazasunnyogtam 2,5 interjú után, belátva, hogy nem ma fogom a területi animáció-témakörben kiásni az aranyat...

a sonka amúgy jó lett, az első kalácsom evör viszont nem kelt meg, így ízre jó volt a szett, de állagra inkább hasonlított valami szalonnához, mint bármi máshoz. ki is takarítottam, rokonokat is látogattam. a fennmaradó időben pedig feküdtem az ágyban, morzsolgattam a könnyeimet, és bámultam a sorozatokat. nomeg aludtam is. 

jöhetne a tavasz. kis meleg-megváltó széllel.

Nincsenek megjegyzések:

Powered By Blogger